můj zvláštní jev

15.04.2012 12:31

Před mnoha lety, myslím, že mi bylo 19 let jsem jednou jela autem červenou Felici po hlavní silnici ze Znojma a co se nestalo? Jela jsem asi rychlostí 90 km/h a co se mi najednou objevilo před očima? Viděla jsem jak mi před autem přes cestu z polí běží velké zvíře, nějaké podobné jako srnka. Byl to takový stín. Okamžitě jsem intuitivně šlápla na brzu a snížila rychlost, protože jsem viděla, že snad do ,,zázraku" vrazím. A spolucestující, moje teta, mi říká:,, Co se Jani děje, proč brzdíš, jedeš z kopce a je přehledná silnice a navíc nic nejede?" A já na to:,, Ty jsi to neviděla, vždyď teď jsem měla vidinu, že vidím běžet přes cestu zvíře." Ona na mě koukala a odpověděla, že nic takového neviděla, a divila se tomu.

Říká se, že takový jev se stává jednou za život.

NAPIŠTE MI TAKÉ SVŮJ JEV, VIDINU ČI ZÁZRAK, s vaším souhlasem jej uveřejním na těchto stránkách.