Můj vztah ke svíčkám

08.04.2012 07:49

Svíčky mám moc ráda. Zvlášť ty, které mě přitahují již pohledem a cítím z nich energii. Jelikož jsem velmi energická a neustále v pohybu sáhnu po svíčce v barvě nejčastěji oranžové.

Svíčky zapaluji při výkladu z tarotových karet a nebo, když potřebuji načerpat síly na zvládnutí mnoha úkolů. Jelikož jsem matka dvou dětí, zaměstnaná žena na částečný pracovní úvazek a k tomu vedu Rodinné centrum, kde pořádám pro děti a jejich rodiče akce, k tomu domácnost a manžel, tak moji relaxací opravdu je sílu někde načerpat.

Svíčky v odstínech modré barvy na mě působí studeně, ale pozor, některé znamení mívá modrou velmi rádo a přinášímu klid, odpočinek, jako např. Ryba

Naopak svíčky zelené barvy používám při relaxaci a díky zelené barvě vnímám přírodu a její čistotu a klid.

Velmi dobrý je spánek, kterým načerpáte mnoho sil, ale pozor na biority jako např. chodit spát nejpozději v 21.00 h. Dospělí by měl spát 8 hodin. časté ponocování se postupem času projeví jednak na našem zdraví, únavou organismu, apod. Toto téma je velmi rozsáhlé a psala bych to dlouhé a dlouhé články. Tak snad někdy později. Zmíním se o tom i v rubrice relaxace.

NAPIŠTE MI, JAK NA VÁS PŮSOBÍ SVÍČKY A PROSÍM, MŮŽETE PŘIPSAT I VAŠE ZNAMENÍ. ČLÁNEK S VAŠÍM SOUHLASEM VLOŽÍM NA TYTO STRÁNKY.

Za případné příspěvky moc děkuji.