K čemu používám kyvadlo já? A jáké mám doma?

04.05.2012 22:20

Ráda bych se podělila s vámi, jak používám kyvadlo přímo já. Přiznám se, že ho nepoužívám moc častěji. Příležitostně ho vytáhnu z originální krabičky, kde je uschováno a použiji ho.

Doma mám kyvadlo v barvě zlata (mosazné s řetízkem) a k tomu mám skládací věšteckou tabuli.

K čemu kyvadlo používám? Kyvadlo nejčastěji použiji a už jsem ho mnohokrát vyzkoušela při zjištění zda žena je těhotná a také kyvadlo mi řekne o jaké pohlaví se jedná.

Dále i s kyvadlem můžu zjistit zda a kdy (za kolik let) se dotyčná vdá či ožení. K tomu potřebuji ještě skeničku a v ní vodu.

Také jsem zkoušela věštít jiným kyvadýlkem, které jsem si ,,vyrobila" a stačí k tomu bavlnění nit a jehla (přírodní materiál a hrot) a je to, máte zhotovené kyvadlo. Toto kyvadlo se mi také osvědčilo a věřte nebo ne i narození pohlaví potomka vychází. A dokonce můžete zjistit zda budete mít jedno dítě či dvě, či tři a také vám znázorní potrat, který žena prodělala a dokonce i dvojčata.

Takže, pokud to chcete vyzkoušet, tak můžete i zkusit sama.

A já to dělám takto:

kamarádka pokud plánuje těhotenství za mnou příjde, posadí se, podá mi levou ruku (kyvadlo, které jsem si vyrobila z jehle a nitě držím v pravé ruce)a do té ruky jí položím kyvadlo a ona ji uzavře asi na deset vteřin a pak jí rozevře. Kyvadlo zvednu nad její levou dlaň a říkám roky např. 2012, 2013 a u druhého roku se začne kyvadlo hýbat, takže mi už naznačilo, že v roce 2013 by mohla být těhotná a pokračuji dál začnu jmenovat měsíce, tak jak jdou po sobě, leden 2013. únor 2013, březen 2013 a kyvadlo se rozhoupe naplno, takže kyvadlo řeklo, že kamarádka otěhotní v roce 2013 v měsíci březnu.

A jak pokračuji dál

Když kamarádka otěhotní a chce vědět jaké bude pohlaví, tak příjde a já jí kyvadlo opět přiložím do levé ruky, postup je stejný, a vyčkávám jak se kyvadlo bude pohybovat, pokud se točí dokola je to pohlaví ženského, pokud se točí sem tam (ze strany na starnu) je to mužské pohlaví. Pokud se chvíli točí dokola a za chvilinku sem a tam tak to znamená, že by se mohlo jednat o dvojčata holka i kluk, pokud se kyvadlo točí dokola a po chvilce ustane, může to znamenat, že dítě je ženského pohlaví, ale že se může jednat o brzký potrat.

 

Nebo když jsem kamarádce předpověděla za kolik let se vdá, tak jsem použila její řetízek a prstýnek, který dostala od přítele a nad sklenkou naplněnou vodou jsem počítala kolikrát se dotkyl sklenky. Jedno ťuknutí o sklenku jeden rok. Věřte nebo ne, plní se to!