Webová prezentace byla spuštěna

01.04.2012 08:41

Proč jsem se rozhodla založit tyto stránky?

Těžko říci, ovlivnilo mě několik faktorů.

Jednak to, že mě tajemno zajímalo již v dětství a stále se tomu věnuji a úplně mě pohltily tarotové karty, které mi tak přirostly k srdci.

Také to, že dříve jsem byla nepochopena ze strany rodičů a prarodičů, kteří nikdy ani teď moc nechápou, co mě vlastně na kartách a tajemnu tak přitahuje a proč se tomu zabývám. I teď v dospělosti, když jsem se jim zmínila, že si založím stránky, tak to již nekomentovali, ale bylo vidět, že to prostě nepochopí asi nikdy, ale musím říci, že mě vždycky respektovali a stáli při mě.

Dalším faktorem bylo to, že už mám tolik zkušeností a znalostí, že mám tohou předávat informace dál a podělit se s úspěchy či zklamáním, atd.

A také v neposlední řadě, mě můj manžel navrhl, proč si nezaložit stránky? Tak to byla poslední co mi chybělo k tomu se rozhodnout a vytvořit je.