Informace pro návštěvníky a zajímavosti o sobě

01.04.2012 08:42

Již v dětství mě zajímaly horoskopy. U každého časopisu, který se mi dostal do rukou jsem neprve přečetla horoskopy, hlavně svůj. Vždy jsem to brala jako informaci, ale nějak jsem se podle něj neřídila.

Současně mě přitahovalo postupně poznat a pochopit charakteristiku jednotlivých astrologických znamení a své poznatky jsem převedla do praxe tak, že jsem na různých lidech pozorovala, zda vlastnosti  lidí, které jsou uvedené v různých knihách sedí a také že se nedá jen usoudit, že ten či onen člověk je v tom znamení je takový či makový, ale že vždy je důležité také přihlédnout kde má ascendet a také hodně ovlivňuje v jaké rodině a prostředí vyrůstá a také jaké kamarády a okolí ho ovlivňují.

Touha pořád poznávat další tajemno mi nedala a pokračovala jsem numerologii, která má také svůj význam a lecco nám o člověku prozradí a pochopí nám poznat proč třeba je nadaný na manuální práce či je studijní typ apod.

Sny - každému se jistě zdály někdy sny, někteří si sny po probuzení nepamatují. Já se snažím už několik let porozumět snům bez použití snáře. Hodně jsem o snu, který se mi zdál přemýšlela a podařilo se mi ve snech číst a tak nějak pochopit, co mi vlastně sen sděluje.

Co mě však okouzlilo je výklad karet. k sedci mi nejvíce přirostly tarotové karty. Jimi se zabývám asi pátým rokem a vykládám je kamarádkám, které projeví zájem. Nemyslím si o sobě, že jsem profesionální kartářka, ale co není může za několik let být:) , přesto se kamarádky ke mne vracejí a přicházejí mi oznámit, že karty opravdu nelhaly a pomohly jim se dívat na danou věc, situaci jinak a nějak jí řešit. KARTY VÁM NIKDY NEŘEKNOU, CO MÁTE UDĚLAT, ALE POMOHOU VÁM OBJASNIT SITUACI A VIDĚT TO Z JINÉHOU ÚHLU A PORADÍ JAK DOPOMOCI KE SPOKOJENOSTI VE VZTAHU ČI K PRÁCI ČI K SITUACI, ALE JE NA VÁS JAK SE K TOMU POSTAVÍTE. KARTY TO ZA VÁS NEVYŘEŠÍ, JEN VÁM POMOHOU.

Je to hezký pocit, když vidíte že jsme někomu pomohli a stačilo jen kouknout do karet.

V neposlední řadě jsem vyzkoušela věštění z kávové sedliny, také věštění pomocí kyvadélka, i věštění z kostek. 
Dosud jsem nepoznala a nijak mě to ani neláká je věštění z křišťálové koule.