Horoskopy a můj pohled na ně

10.04.2012 22:24

Horoskopy najdeme snad v každém časopise a dokonce i v některých novinách, knihách, na netu. Horoskopy bývají jednodenní, týdenní či měsíční i roční.

 Většina z nás si ten horoskop přečte, někteří to berou jako informaci, jiní mu věří, a jiní je neberou v potaz, apod.

Já si vždy přečtu horoskop kdekoli ho uvidím, přitahuje mě to. Taková zajímavost - v dětství jsem nebyla jiná, také jsem si přečetla horoskop.

Přiznám se, že některé horoskopy mi příjdou opravdu nekvalitní. Ale některé jsou opradu propracované a mají hodně do sebe. Já si je sice pokaždé přečetla, ale musím se také přiznat, že jsem se jimi neřídila, ale brala jsem třeba upozornění v potaz.

Jednou jsem dostala od manžela knížku -  Horoskop na celý rok,  a musím říci, že se plnilo mnoho věcí, které byly napsané.

Horoskopy mají něco do sebe.

Setkala jsem se také s Čínským horoskopem - charakteristika zvířat - Krysa, Buvol, Tygr, Zajíc, Drak, Had, Kůň, Ovce, Opice, Kohout, Pes, Vepř

Musím říci, že já jsem v Čínském horoskopu OPICE a opravdu charakteristika se dá říci, že sedí, jinak jsem ve znamení Štíra.

Manžel je v čínském horoskopu OVCE a opravdu také se dá říci, že charakteristika sedí, manžel je ve znamení Berana.

 

Přečtěte si horoskop, proč ne. I já to dělám.

 

Piště mi připomínky a vaše zkušenosti k horoskopům. Předem za ně děkuji. S Vašim souhlasem je uveřejním na těchto stránkách.