Co si myslím o snech

10.04.2012 22:46

SNY se mi zdají. A ráno si sen pamatuji. A dříve ještě před dvěma lety jsem se koukala do Snáře a hledala jsem odpověď, co mi sen chtěl říci. Některé sny byly tak skutečné. Každý snář má k danému slovu jiný, ale dosti podbný význam. Snářů mám více, ale vždy jsem se koukala do jednoho a to do toho, který jsem dostala od manžela před mnoha lety k Vánocům jako dárek. Moc mě potěšil. Vlastně všechny dárky tohoto typu - tajemna.

Poslední dobou hodně přemýšlím co mi sen říká, naslouchám svému srdci, mysli a přikláním mu velký význam. Snažím se mu porozumět.

Věřte nebo ne, ale opravdu sny se mi plní.

Nezdá se mi sen každý den, anebo i třeba jo, ale sen je třeba zmatený, hodně věcí pomíchaných, apod., takové mi připadají neškodné, hodně dojmů, zážitků a myšlenek se smíchalo v jeden sen. 

Ale když mi má sen něco říci, či před něčím varovat či mě na něco upozornit, tak ho vnímám velmi intenzivně a pamatuji si ho.

A ZAČÍNÁM JIM VÍC A VÍC ROZUMĚT A CHÁPAT SOUVISLOSTI A ZE SNÁŘE OPRAŠUJI PRÁCH.

SNY NEPODCEŇUJTE!

NAPIŠTE MI VÁŠ NEJKRÁSNĚJŠÍ SEN, ČI NAOPAK SEN, KTERÝ VÁS VYDĚSIL. JAKÝ VY SNU PŘIKLÁDÁTE VÝZNAM?